Wednesday 10 August 2011

pagi yg hening

Akhirnyer, alhamdulillah sampai gak walaupun leh tahan gak jauh dia eh?huhu
tapi saya mmg tido jer kat dalam bas tuh..maklumlah bas mewah katakan..huh
b4 nak sampai tu leh salah tempat lak..celok punyer ciluk sekali salah ler
argggghh aku rasa kalo aku driver nyer aku da suh azmir bawak dah..hehe..
gurau jer..tp yg penting kami sampai gak. biler da sampai tuh maka kami turun
ler dr bas tuh. mak aii !! panas nyer.. takpe2 cuba senyum. sekali nak
buang airr da, sebaik afiq pun punyai keinginan yg sama, so kami mnta izin kat
pakcik kat kedai tuh.sebaik ada toilet lah kalo tidak sebak rasa...huhu
alahai kalo amik gambar toilet pun ok gak ek..leh dpt markah lebih..huhu



(eh mana aku nih?hoho kat toilet masa nih lah ngan afiq)

ok kita teruskan citer lagi yer anak2, apabila kumpul kat tempat panas tuh kami
diarahkan....eh jap saya rasa mcm susah lah pakai kata nama "SAYA",mntak izin
tukar kepada aku k..haaa angguk pun,k terima kasih..ok maka kami angkatler brg2
kat tepi jalan tu bersama beg2 kami nk letak kat isi perut 4x4. pastuh ingatkan
adalah bot atau kayak lalu kat tepi jalan raya tuh, lehlah aku n kwn2 nk tumpang kasih,hmmm
takdelah nmpaknyer,then masa aku angkat telor dan aku letak kat 4x4 sorang bro nih,
dia invite aku naik 4x4 dia.huhu. seronoknyer mak:)..aku ingat dia nak invite telor yg aku bwk tuh jer, tp tiba2...en. hisyam tak bgler..haha.
so terima dgn hati yg tertutup opss dgn terbuka kitorang jlnler ramai2. dgn berpeluh2
ni batang hidung tasik pun tak nmpak. eh mana daaa..lastly setelah berjalan da rasa
mcm br blk jungle tracking kitorang pun sampai ler di tempat yg diharapkan. rasaya
2 trip kot naik bot nk g ker camp site tuh.
biler da sampai jer kitorang mulalah berkemas2, ok inilah salah dua tempat yg kitorang kemas,siap ada dapur lagi biasalah campinglah katakan.....................









dlm masa berkemas tuh saya pandanglah
pokok yg hajatnya nk letak khemah kitorang ler kat situ. saya leh nmpak ular la pulak, dr pokok turun dan laju ke pokok serai dan hilang. hmmmm oklah ujian.........

ok da sampai masa nyer siapa yg nk mkn nasi ayam leh mkn dan yg nk solt g lah solat dan mcm2 lagilah, perut saya nih masih kenyang lak so saya tak mkn ler pada tika itu, apabila da kemas kemis semua kitorang pun diarahkan berkumpul di sini..



Setelah perjumpaan dibuat,en.hisyam ckp yg ptg nih da start water confident. lahai ingatkan en.hisyam nak ajak rest jer then main ps sama2 kitorang..huhu..jgn mare kat situ ada letrik k. so bermulalah sesi water confident kami, opssss tapi perlu diingat yer apabila anda, apabila anda haha betul2 peringatan nih , jgnlah korang tidak memakai stokin ataupun tasik eh tasiklak tasik mana leh pakai,aku malaslah nk deleted, aku teruskan taip jer ni, stokin dan kasut,jgnlah kita telanjangkan kaki kita yer,ini adalah kerana ikan atau seangkatan dengannya akan silau dan dia akan tertarik dengan kesilauan itu maka dia akan ngap pastuh dia ngep kaki kita..haha, anda mahu tak?taknak kan.....so masa tuh confident kan lah diri anda utk terapung dan sebagainya..tp saya tak dpt lah gambar tuh. so sorrylah yer..rasa mcm filem titanic pun ada gak masa tuh, terlintas masa tuh nak tiup wisel kuat2 tapi tiba2 kang kena marah..haaa,apa pun tak boleh lak kan,alah apa nak risau budak kecik ni siap sengih jer,confident jer muka dia..haa cuba tgkkk!!!




















(makk aiii cetek boleh lah)












1 comment:

Afiq Che said...

btul2 mengarang ayat ko ni pian...
nama aku, kaber2 la skit wo...hahahah