Tuesday 9 August 2011

AFC/FAM "B" LICENSE KUANTAN PAHANG 27.6.11-17.7.11

SALAM...

nak kongsi sikit ngan korang b4 saya g final camp ari tuh saya telah menghadiri kursus lesen B kat kuantan pahang selama 3 mnggu. mak aii takleh blah mmg terasa penat dan amatlah lama biler kat sana. mahu tak nyer lesen B nih mmg beza ngan lesen C tau.mmg banyak guna half field arr..hadusss...berlegar kat kepala otak nih masa kat sana aku habis jer kursus yg penat nih ada kelas pd 17 coz kursus abis awal pada 16 da setel then 18 pula nk g final camp pulak.
wow ini betul2 dugaan dan cabaran nih. biler masa nak baca buku yer..haha. sbb tulah kelas pada 17 hb tu mmg saya da tak pk apa dah mmg takleh jawab pun test tu coz saya tak baca apa pun kan..hmmmm.
kesimpulannya yer anak2 ..hehe..maka nak tak nak maka saya kena lah jugak harungi semua nih, kerana apa? semuanya utk ilmu dan penambaikan diri dalam kehidupan saya ini. yg paling seronok sekali saya dpt tahu baru2 nih guys drpd sumber yg boleh dipercayai, coach ckp yg batch kitorang adalah yg paling baik sekali sepanjang berbelas tahun dia menjadi ketua instruk Malaysia, peh Alhamdulillah,banggo raso eh..huhu, so saya ada attach skit gambar2 masa kat sana . yg penting kita enjoy !!!
















No comments: